fredag 19. mars 2010




idag var en VELDIG kort dag, dagen gikk så fort.

Den begynte med at Ausra og jeg skulle vaske rommet, det ble kjempeflott, og vi fikk =) av husmor;)

så var det kor, med gjestelærer hvor vi øvde mye på pusteteknikk og å få fram klangen i stemmen. vi sang sumernatta og en irsk bønn det ble veldig fint.

senere på dagen dro Ausra og jeg bort til gården der vi jobber og gjorde rent, og stelte noen hester, så dro vi tilbake (:

så lagde jeg kyllingfile med ris og salat til Elena, Marthe, Marie og meg til kvelds ( også ble det litt sorbe med lime mmmmmmmmmm <3 ) :D

etter det så fikk jeg en trist beskjed, pappa har fått 5 svulster i magen, men vet ikke om de er ondartet eller godartet ennå, det kommer det ikke svar på før om en uke, krysser fingrene, og håper på det beste!

<3 <3 <3

Ingen kommentarer: