tirsdag 16. mars 2010

danse, spille, svømme. . .


(Ausra og meg)
Idag startet vi dagen med å varme opp, danse litt forskjellig, kanskje mest finnskogspols ( jeg vet ikke om det skrives med en eller to n'er ) og etter lunch så vi på forskjellige kappleiker ( en måte å konkurere på i dans ) og diskuterte hva de kunne gjort bedre på sin forestilling og framføring, lærte en god del av å se hva andre "gjorde feil" og at vi ikke måtte gjøre samme feilen.

etter middag hadde jeg fiolin time, så dro jeg å svømte med Emilie. Etter litt jogging og svømming i vannet satt vi oss inn i sauna'n og strakk litt på musklene ;)

nå har jeg snart tenkt å køye, selvom klokka bare snart er ti, er litt sliten etter en dag med mye trening, men det føles godt !

fikk jo også forandret timen min på bergen sykehus idag, så nå blir det radiologen og ta noen røntgenbilder av bekkenet og inn til lege og ortoped samme dagen :)

håper de snart finner ut hva som er galt.

Ingen kommentarer: